Daliniai kroviniai
Norint pervežti tam tikrus daiktus, gaminius ar kitą krovinį iš vienos vietos į kitą (miestų ar šalių) yra reikalingas tinkamas transportavimas. Juk tikrai niekam nesinorėtų, kad pervežant sudužtų ar kitaip būtų sugadintas krovinys. Todėl geriausia, kai kreipiamasi į profesionalius logistikos specialistus, kad būtų vykdomas kokybiškas krovinių pervežimas. Vienas iš populiariausių gabenimų yra daliniai kroviniai.
Dalinis krovinys – tai toks krovinys, kuriam nėra reikalinga visa vilkiko (ar kitos transporto priemonės) kroviniams skirtos erdvės vieta, o tik atitinkama jos dalis. Tai gali būti mažesnė ar didesnė vieta sunkvežimyje. Tai priklauso nuo užsakovo krovinio dydžio, t. y. matmenų. Todėl, kad turi būti tinkamai pamatuota, nes būtina labai gerai sudėlioti, kad tilptų visi kroviniai, kurie buvo užsakyti.
Dalinių krovinių pervežimas – ypatybės ir kaina
Dalinių krovinių pervežimas – tokia paslauga naudojasi labai daug žmonių turinčių verslus. Juk įvairiausi gaminiai turi būti nuvežti vartotojams, bet tų prekių nėra tiek daug, kad reiktų užsakyti visą sunkvežimį. Todėl užsakomas tik dalinis krovinys. Taip pat ir tokiais atvejais, kai persikraustoma į kitą vietą ir yra nemažai daiktų, kurių nėra galimybės pervežti lengvuoju automobiliu su priekaba.
Du, trys ar daugiau klientų gali užsakyti paslaugą – dalinių krovinių pervežimas. Kiekis priklauso nuo to, kokio dydžio yra kroviniai ir kiek jie užima vietos vilkiko priekaboje. Pavyzdžiui, vieno užsakovo krovinys gali būti didesnis ir užimti daugiau vietos, o štai kitų trijų klientų kroviniai gali užimti labai mažai vietos dėl mažų dydžių. Visi šie kroviniai turi užpildyti visą vilkiko priekabos erdvę. Tik po to, kai visi kroviniai sukrauti, o maršrutas yra suplanuotas ir visa kita yra organizuota – tai vilkiko vairuotojas startuoja ir gabena krovinius į jų nurodytas vietas (adresus).
Tokie daliniai kroviniai ne tik apsimoka finansiškai, bet ir mažina ekologinį pėdsaką, nes kiekvienas krovinys nėra vežamas atskirai skirtingomis transporto priemonėmis, o kartu sukrovus į vieną vilkiką. Šitaip sunaudojamas kuras tik vienai mašinai, bet ne kelioms skirtingoms. Taip pat sutaupomas laikas, nes vienu metu pervežami keli kroviniai, o ne skirtingu laiku, atitinkamais atvejais net vienas po kito. Dauguma užsakovų džiaugiasi, kad kroviniai bus pristatyti laiku ir nereikės laukti. Tad daug kam patinka, nes šitaip nėra per daug teršiama gamta. Juk viena transporto priemonė geriau nei kelios.
Dar vienas puikus privalumas yra tas, kad galima vežtis medžiagas, prekes tada, kai jų reikia. Todėl daliniai kroviniai dar labiau apsimoka, nes nėra didelio poreikio laikyti didelius prekių kiekius sandėliuose ir mokėti už sandėliavimo paslaugas. Tai ypač naudinga smulkiesiems verslams. Juk dažniau, bet mažiau dažnu atveju yra geriau nei daug per vieną kartą. Taip kad dalinių krovinių pervežimas vis labiau populiarėja.
Kiekvienas dalinis krovinys gali būti skirtingas – turima omenyje, jog skiriasi krovinio pobūdis ir dydžiai. Taip pat gali skirtis vežamais atstumais. Būtent dėl šių ir kitų priežasčių visi daliniai kroviniai turi savas kainas. Pavyzdžiui, vienas dalinis krovinys užima mažai vietos ir jį reikia gabenti mažą atstumą – tai tokio dalinio krovinio pervežimo kaina būtų mažesnė. O štai kitas pavyzdys – kai dalinis krovinys yra gana didelis ir užima nemažai vietos vilkiko priekaboje, o jį būtina gabenti tolėliau – tai tokio krovinio transportavimo kaina gali būti didesnė.
Dalinių krovinių pervežimas gali būti vykdomas mišriuoju būdu – multimodaliniu arba intermodaliniu. Tai yra toks krovinių pervežimas, kai panaudojamos įvairios transporto priemonės norint pervežti vieną krovinį. Tai nėra paprasta, nes turi būti organizuota visa logistikos grandinė. Vienas iš pavyzdžių – kai krovinys vilkiku vežamas į uostą ir perkeliamas į krovininį laivą, kuriuo yra plukdomas į kitą šalį. Po to, kai jau laivas prisišvartuoja kitame uoste – krovinys vėl perkeliamas į kitą vilkiką ir gabenamas į paskirties vietą. Toks sprendimas priimamas, kai kroviniai yra dideli ir jūra gabenti yra geriau, nes žymiai daugiau galima pervežti. Kita vertus, būna atvejų, kai kitokios galimybės nėra.
Norint sužinoti, kiek galėtų kainuoti jūsų dalinių krovinių pervežimas, galite kreiptis į profesionalius „Getcargo“ logistikos specialistus. Gavę iš jūsų reikiamą informaciją apie krovinį jie galės pateikti pasiūlymą, o prireikus – ir reikiamus logistikos sprendimus susijusius su transportavimu.
„Getcargo“ dirba daug patirties turintys vairuotojai, kurie ne tik puikiai ir saugiai vairuoja, bet ir turi pakankamą logistinių sprendimų „bagažą“, kad galėtų išspręsti bet kokią problemą atsiradusią transportavimo metu. Turima omenyje, jei kelyje įvyksta nenumatyti dalykai – pvz., kelio remonto darbai, dėl kurių susidaro spūstys – tai tiesiog pakeičiamas maršrutas. Juk svarbiausia kokybiškai ir laiku pervežti krovinius į nustatytas vietas – būtent tai ir daro čia dirbantys aukšto lygio specialistai.
Kitų krovinių pervežimai
Daliniai kroviniai Lietuvoje ir užsienyje – nėra vienintelė logistikos įmonės „Getcargo“ teikiama paslauga. Ši specialistų komanda vykdo labai daug įvairiausių pervežimų tiek vietiniu, tiek tarptautiniu mastu. Tai yra pilni krovinių gabenimai į užsienį ne tik vilkikais, bet ir krovininiais laivais ir lėktuvais. Kadangi yra daug skirtingų krovinių, tai jie skirstomi į rūšis:
- transporto;
- birūs;
- ADR;
- negabaritiniai;
- temperatūriniai;
- konteineriai.
Transporto pervežimas – tai yra lengvieji automobiliai, motociklai, sunkvežimiai, kombainai ir kitas transportas, kurį būtina pervežti į kitą vietą. Tam naudojamas specialus transportas, pvz., lengvųjų automobilių gabenimui skirtas automobilvežis, dar vadinamas tralu.
Birūs kroviniai – tai dažniausiai yra grūdai.
ADR – tai pavojingi kroviniai. Pavyzdžiui – cheminės, degios medžiagos. Tokiems kroviniams yra nustatyti labai griežti reikalavimai, taisyklės, o vairuotojai turi ilgametę patirtį vežiodami pavojingus krovinius. Taip kad kiekvienas krovinys gabenamas laikantis visų taisyklių – saugiai ir kokybiškai.
Negabaritiniai kroviniai – tai dideli nestandartinių matmenų kroviniai, pvz., jachtos, konstrukcijos, mediniai nameliai ir t. t. Tokiems reikalinga ne tik speciali technika, bet ir individualūs logistiniai sprendimai bei logistikos specialistų patirtis. Todėl, kad būtina tinkamai pakrauti ir nugabenti nestandartinių dydžių krovinius, o tai tikrai nėra paprasta užduotis. Juk ir keliai ne visur yra platūs ir tinkami. Tad su tokiais kroviniais tikrai yra ką veikti.
Temperatūriniai – taip yra vadinami kroviniai, kuriems yra reikalinga nuolatinė atitinkama temperatūra. Tai gali būti produktai, kuriems būtinas šaltis – žema temperatūra. Tokie kroviniai yra pervežami vilkikais, kurių priekabos yra kaip šaldytuvai, tai yra refrižeratoriai. Juose yra nustatoma ir nuolatos palaikoma neigiama temperatūra, kad produktai nesugestų, kol bus vežami. Taip pat tokie sunkvežimiai-šaldytuvai yra naudojami ne tik maisto produktų pervežimui, bet ir kitų medžiagų gabenimui, kuriems reikalinga nuolatinė atitinkama temperatūra. Vienas iš tokių pavyzdžių gali būti medikamentai.
Konteineriai – būtent jais dažniausiai yra pervežami kroviniai. Tad ir juos reikia gabenti, kad po to galima būtų į juos krauti daiktus, gaminius, prekes ir transportuoti į paskirties vietą. Kitas dalykas, konteineriai gali būti naudojami ne tik krovinių pervežimui, bet ir būsto statybai ar kitiems projektams. Tokia yra naujoji jūrinių konteinerių paskirtis ir jie sparčiai populiarėja visame pasaulyje, Lietuvoje taip pat.
Logistikos specialistai geriausiai žino, kaip ir kokiais keliais turi būti gabenami atitinkamos rūšies kroviniai. Todėl norint užsakyti gabenimą – ar tai būtų daliniai kroviniai, ar pilni – vertėtų pasikonsultuoti su specialistais. Jie tikrai ras geriausius sprendimus ir pateiks tinkamiausius pasiūlymus kiekvienam užsakovui ir kiekvienam jo kroviniui. O kadangi dirba profesionalai, tai kroviniai gabenami itin efektyviai! Galite užsakyti transportavimo paslaugas jau dabar ir įsitikinsite, jog su „Getcargo“ komanda verta bendradarbiauti!
JŪSŲ VERSLUI